Gyakran ismételt kérdések
 TERMÉKEK
HOGYAN TALÁLOM MEG A KÍVÁNT TERMÉKET?
A termékekre több módon lehet rákeresni:
1. Használd a következő főmenüpontokat: "Női", "Férfi", "Gyerek" vagy "Márkák" és szűkítsd a keresést a megadott szűrési kritériumokra, amíg meg nem találod a kívánt terméket.
2. Használd a szabad szavas keresőt és írd be oda a kívánt termék cikkszámát (15 jegyű), vagy a termék nevét, típusát, fazonját, márkáját, színét. A keresésnek megfelelő összes terméket kilistázzuk.
AZ ONLINE SHOPBAN TALÁLHATÓ ÖSSZES TERMÉK MEGTALÁLHATÓ AZ ÜZLETBEN IS?
Termékeink nagy része, amit a Heti Kedvezmény Online Shopjában látsz, nem található meg üzletben, csak az Online Shopban árusítunk.
MIT JELENTENEK A TERMÉKEN SZEREPLŐ KÜLÖNBÖZŐ JELZÉSEK?
XXL: ez a termék a szabványméreteken kívül nagyobb méretben is kapható. (női: 42-44, férfi: 47-50).
XXS: ez a termék a szabványméreteken kívül kisebb méretben is kapható. (női: 35, férfi: 39).
NEW: az újonnan beérkezett termékeket jelöljük így.
SALE % vagy KIEMELT TERMÉKEK: a leárazott termékeket jelöljük így.
RENDELÉS
VALÓBAN KÉSZLETEN VANNAK AZ ONLINE SHOPBAN TALÁLHATÓ TERMÉKEK?
Alapvetően olyan terméket kínálunk ami nincs raktárkészleten, hanem partner cégeknél találhatók meg.
Amennyiben egy termék nincs a partner cég raktárán ügyfélszolgálatunk tájékoztatást küld a vásárlónak e-mail üzenetben.
VAN MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK?
A Heti Kedvezmény Online Shopjában nincsen minimális megrendelési érték.
HOGYAN TUDOK RENDELÉST LEADNI?
1. Kosárba helyezés
Először válaszd ki kínálatunkból a kívánt terméket a megfelelő méretben vagy színben és helyezd a kosárba. Ha a jobb felső sarokban lévő kosár szimbólumra kattintasz, áttekintést nyerhetsz kosarad aktuális tartalmáról. A nem kívánt termékeket törölheted a kosárból.
2. Vásárlás véglegesítése
Nem szeretnél több terméket a kosarába helyezni? Akkor irány a kassza! Csak klikkelj a "vásárlás véglegesítése" gombra. Ezzel még nem záródik le a rendelési folyamat, mivel ez után a rendelési adataidat kell majd megadnod. Ezen az oldalon nyílik lehetőséged kuponkód megadására is, amennyiben rendelkezel érvényes kuponkóddal.
3. Regisztráció / bejelentkezés
A Honlap tartalmának jelentős része elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül tud vásárolni.
4. Szállítási információk
Az Online Shopban megrendelt termékeket a Magyar Posta futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap a Heti Kedvezmény Online Shop és a Magyar Posta futárszolgálat által e-mail és SMS formájában. A megrendelt termékeket a Magyar Posta futárszolgálat munkanapokon 48 órán belül szállítja házhoz.
További információkat a szállítás módjáról az általános szerződési feltételekben (ÁSZF-ben) találsz.
5. Fizetési mód
Végezetül válaszd ki az általad előnyben részesített fizetőeszközt. A Heti Kedvezmény Online Shopjában az alábbi fizetőeszközöket fogadjuk el:
  • • Banki átutalás
  • Utánvétes fizetés HAMAROSAN!
A fentieken kívüli fizetési módokat (pl: Erzsébet utalvány, egyéb utalványok) a Heti Kedvezmény az Online Shopon keresztül történő vásárlás esetén nem fogad el.
6. Megrendelés elküldése
Ha a "rendelés leadása" gombra kattintasz, elfogadjuk megrendelésed. Ezt követően küldünk egy visszaigazoló e-mail-t a megadott e-mail címre, melyben a megrendelést megerősítő adatokat közlünk veled.
A megrendelés csak a "rendelés leadása" gombra kattintás után érkezik meg hozzánk. A visszaküldésre a törvényileg szabályozott 14 naptári napot biztosítjuk. Kérjük, vedd figyelembe az üzleti szabályzatban leírtakat.
Az Online Shopban leadott megrendelésed után a vásárlásról szóló számlát e-mailben, vásárláskor megadott e-mail címre küldjük PDF csatolmányként
Tipp: Amennyiben a megrendeléséből egy vagy több terméket mégsem szeretnél megvásárolni, lehetőséged van arra - ha a termék még nem lett becsomagolva és nem vettél igénybe kedvezményt a termékre.
Bővebb információért hívd ügyfélszolgálatunkat a gyorsabb ügyintézés érdekében. Az ügyfélszolgálatot hívhatod az alábbi telefonszámon: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) .
8. Szállítás
Az Online Shopban megrendelt termékeket a Magyar Posta futárszolgálat szállítja házhoz. Részletek a 4. pontban.
További információkat a szállítás módjáról az ÁSZF-ben találsz.
LÉTEZIK RENDELÉSI LIMIT?
A megrendelési limit minden fizetési formánál egységesen maximum bruttó 100.000 Ft rendelésenként.
MI A KUPON KÓD?
A Heti Kedvezmény Webshop időről időre különböző kedvezményeket kínál a vásárlói számára pl.: bizonyos kódot ad, amelynek birtokában hozzájuthatsz a különleges árengedményekhez, szolgáltatásokhoz vagy egyéb kedvezményekhez.
Egyszerűen írd be a kapott kódot a megrendelésnél a kuponkód mezőbe és élvezd a kedvezményeket.
Figyelem: megrendelésenként csak egy kuponkód váltható be, mely más akciókkal és kedvezményekkel nem összevonható!
A megrendelés lezárása előtt mindenképpen bizonyosodj meg róla, hogy a kuponnal érvényesíthető kedvezmény levonásra került a fizetendő összegből, csak ez után véglegesítsd a megrendelést!
Amennyiben probléma merülne fel a kuponkód beváltásával kapcsolatban, úgy kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mail. ugyfelszolgalat@hetikedvezmeny.hu telefonszám: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) .
HONNAN TUDOM, HOGY SIKERES VOLT A MEGRENDELÉSEM?
Minden sikeres megrendelés után automatikusan e-mail útján egy visszaigazolást küldünk a rendelésről.
Amennyiben rövid időn (pár órán belül, vagy a megrendelés napján) belül nem kapsz visszaigazolást megrendeléséről, úgy kérjük, ellenőrizd elektronikus postafiókod (SPAM - levélszemét) mappáit is.
Bővebb információért hívd ügyfélszolgálatunkat a gyorsabb ügyintézés érdekében.
e-mail. ugyfelszolgalat@hetikedvezmeny.hu telefonszám: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) .
MÓDOSÍTHATOM UTÓLAG A MEGRENDELÉSEMET?
A megrendelés elküldése utána lehetőséged van módosításra ha ezt jelzed e-mailben az ugyfelszolgalat@hetikedvezmeny.hu -n.
Ez az opció azonban csak akkor lehetséges, ha a termék még nem lett az Online Shop raktárában becsomagolva és szállításra előkészítve. Amennyiben a megrendelést átvette a szállító, a törlés nem lesz elérhető.
Figyelem: Ha a megrendeléskor kedvezményt vettél igénybe, akkor a termék(ek) törlése ilyen módon NEM lehetséges.
Amennyiben a törlést már nem tudod saját kezűleg végrehajtani, úgy mihamarabb jelezd törlési szándékodat ügyfélszolgálatunk felé. A feldolgozási rendszer miatt a megrendelés törlése csak egy bizonyos időkereten belül hajtható végre. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre a megrendelés törlésének megvalósításához.
MI A TEENDŐ HA HIBAÜZENET JELENIK MEG?
Sikeres megrendeléshez szükségünk van néhány információra (pl.: név és cím). A csillaggal (*) jelzett kötelezően kitöltendő mezők olyan kérdéseket tartalmaznak, melyek adatai nélkül a megrendelést nem tudjuk teljesíteni.
Ha hibaüzenet jelenik meg, kérjük, kövesd a megfelelő utasításokat. Amennyiben egyéb technikai probléma merül fel az oldal használata közben, jelezd e-mailben a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy telefonon ügyfélszolgálatunk számára.
HOL TALÁLOM AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET (ÁSZF)?
Az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) a fejlécen található Információk menüpontra kattintva tekintheted meg. Ezen kívül a megrendelés során felhívjuk a figyelmed az ÁSZF-re. Az ÁSZF elolvasása és tudomásul vételének visszaigazolása nélkül a megrendelés nem lehetséges.
FIZETÉS
MIVEL TUDOK AZ ONLINE SHOPBAN FIZETNI?
Az Online Shopban az alábbi fizetési eszközöket fogadjuk el:
Jelenleg banki átutalással fogadja a rendelések teljesítését Online Shopunk.
Internet bankon keresztül vagy személyes befizetéssel lehetséges a rendelést kiegyenliteni.
HOGYAN IGÉNYELHETEK ÁFÁ-S SZÁMLÁT?
Az Online Shopban leadott megrendelés után a vásárlásról szóló számlát e-mailben a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük csatolmányként.
Minden kiállított számla ÁFÁ-s számlának minősül.
Ha céges számlát szeretnél, akkor a megrendelés során a vállalat neve opciónál kérjük, töltsd ki a vállalat (cég) nevét. Amennyiben nem szeretnéd, hogy a saját neved szerepeljen a számlán, úgy a vezetéknév és keresztnév helyére is helyettesítsd be a vállalat (cég) nevét.
A megrendelési folyamat során bármikor módosíthatod a szállítási és a számlázási címet. A számlázási cím lesz az a cím, melyre a számlát ki fogjuk állítani.
Utólagosan nem áll módunkban megváltoztatni a számlán szereplő adatokat!
A számla PDF formátumban áll rendelkezésére. Megtekintéséhez és nyomtatásához szükséged lesz az 'Adobe Reader' programra. Amennyiben nem rendelkezel ezzel a programmal, úgy az alábbi linkre kattintva ingyenesen letöltheted.
Amennyiben segítségre lenne szükséged kérjük, hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) .
MIÉRT KAPOM A VÁSÁRLÁSRÓL SZÓLÓ SZÁMLÁT ELEKTRONIKUSAN E-MAILBEN?
Fontosnak tartjuk a környezet védelmét, ezért az Online Shopban leadott megrendelésed után a vásárlásról szóló számlát e-mailben a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük csatolmányként.
A számla PDF formátumban áll rendelkezésére. Megtekintéséhez és nyomtatásához szükséged lesz az 'Adobe Reader' programra. Amennyiben nem rendelkezel ezzel a programmal, úgy az alábbi linkre kattintva ingyenesen letöltheted.
Amennyiben nem kapnád meg a számlát elektronikus postafiókodba, vagy újból szükséged lenne rá, úgy ügyfélszolgálatunknál kérvényezve újból elküldjük számodra.
ELVESZÍTETTEM A MEGRENDELÉSHEZ TARTOZÓ PAPÍROKAT. HOGYAN TUDOM ŐKET BESZEREZNI?
Amennyiben a termék cseréjéhez, reklamációjához nem rendelkeznél már a megrendelés során küldött számlával, visszáru nyilatkozattal, úgy ügyfélszolgálatunk kérésre újra elküldi a hiányzó dokumentumokat számodra.
SZÁLLÍTÁS
KI SZÁLLÍTJA A MEGRENDELT TERMÉKEKET?
Szeretnénk, hogy a házhoz szállítással minden vásárlónk maximálisan meg legyen elégedve. Ezért a Heti Kedvezmény a Magyar Posta futárszolgálatot választotta ki szállítópartnerként.
A webáruházban megrendelt termékeket a Magyar Posta futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap a Heti Kedvezmény és a Magyar Posta futárszolgálat által e-mail és SMS formájában.
A megrendelt termékeket a Magyar Posta futárszolgálat munkanapokon 48 órán belül szállítja házhoz.
A Magyar Posta futárszolgálata csak hétköznapokon (hétfő-péntek) szállít csomagot.
Bővebb információ: https://www.posta.hu/fooldal
VAN SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG?
Az Online Shopban minden megrendelt termékeket a rendelés véglegesitésekor állítjuk be a postaköltséget.
Online Shopunk a termékek súlya alapján számol postaköltséget.
HOGYAN TUDOK TERMÉKET CSERÉLNI?
Termékcserére, méretcserére van lehetőség. Az online shopban csak új megrendelést adhatsz le.
Amennyiben termékcserét vagy méretcserét szeretnél, úgy hívd ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) .
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégánk segít megoldani a termék cseréjének problémáját.
Az Online Shopban megrendelt kedvezményes termékek vásárlása esetén -nem minőségi hibás termékek-
Méretprobléma esetén:
• Online Shopban cserélni tudjuk ugyanarra a cikkszámú modellre, ebben az esetben az akciós és a teljes, bolti eladási ár különbségét nem kérjük el vagy,
• más cikkszámú modellre, ebben az esetben a cserélendő akciós és az új termék teljes, bolti eladási ár különbségét elkérjük vagy,
• a webáruház kedvezményével csökkentett vételárat tudjuk visszafizetni a vásárlónak.
Minőségi hiba esetén, amennyiben az üzlet jogosnak ítéli meg a reklamációt, úgy
• a vevő által fizetett vételárat tudjuk visszafizetni készpénzben
• amennyiben ugyanarra a cikkszámú termékre szeretné cserélni, melynek a webshopban már magasabb az ára, úgy nem kérjük el az árkülönbözetet.
HOGYAN ÉS MIKOR KAPHATOM VISSZA A PÉNZEMET?
Amennyiben a megrendelt termékkel (lehetőleg eredeti csomagolásban, sértetlenül, kitöltött visszáru nyilatkozattal) 14 naptári napon belül visszaküldöd a Heti Kedvezmény Webshop címére.
• A
visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli, utánvéttel, portóval küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. A csomag megérkezése után14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlára a pénzt.
Bármely kérdés esetén hívd bizalommal ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) .
MIT TEGYEK, HA NEM AKAROM MEGTARTANI A RENDELÉST?
Amennyiben úgy döntesz, hogy a megrendelt terméket mégsem szeretnéd megtartani, úgy az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésedre:
A megrendelt terméket sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásában 14 naptári napon belül
• Kérjük, mindig vidd magaddal a rendeléskor a csomagban talált, a termékhez tartozó,
kitöltött visszáru nyilatkozatot.
• Amennyiben méretcserét szeretnél, úgy kérjük, hogy hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00) Az ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga segít
Reklamáció esetén kérjük irj egy emailt az ugyfelszolgalat@hetikedvezmeny.hu cimre
Ha mégis vissza szeretnéd küldeni a terméket az online shop raktárába, úgy azt a saját költségeden kell megtegyed.
Választhatsz a több mint 400 Magyar Posta csomagpontok egyike közül, vagy feladhatod csomagod postai úton is.
• Kérjük, a csomagot címezd az alábbi címre:

Heti Kedvezmény Web Shop
5130 Jászapáti
Táncsics út 14.
• Ne feledkezz meg a kitöltött visszáru nyilatkozatról sem. Kérjük, mellékeld ezt is a csomaghoz.
Utánvétes, portóval feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.
• A rendelés vételárát a csomag Online Shop raktárba beérkezése után 14 naptári napon belül visszautaljuk a megadott bankszámlára.
A visszaküldés költsége minden esetben a vevőt terheli.
Ha további kérdésed lenne, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00)
FIZETNEM KELL A VISSZAKÜLDÉSÉRT?
Amennyiben úgy döntesz, hogy vissza szeretnéd küldeni a terméket az Online Shop raktárunkba, úgy a visszaküldés költsége minden esetben téged terhel.
Választhatsz a több mint 400 Magyar Posta csomagpontok egyike közül, vagy feladhatod a csomagot postai úton is.
Ha további kérdésed lenne, kérjük hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon:
06 70 / 562-59-92 (hétfő - péntek: 11:00 - 15:00)
KÉRHETEM A SZÁLLÍTÁST EGY BIZONYOS IDŐPONTRA?
Kívánság szerinti időpontra történő kiszállítás jelenleg nem elérhető.
A kiszállítás megkezdése előtt e-mailben és SMS-ben tájékoztatja a vásárlókat a Magyar Posta futárszolgálat a várható kiszállítás időpontjáról. Amennyiben ez az időpont nem felelne meg, úgy kérjük vedd fel az üzenetben található telefonszámon a kapcsolatot a Magyar Posta ügyfélszolgálatával és kérj más kiszállítási időpontot.
BÁRMILYEN CÍMRE MEGRENDELHETEM A KÍVÁNT TERMÉKET?
Az Online Shopban megadott rendelést bármilyen érvényes magyarországi címre kérheted. Így akár a munkahelyedre is kérheted a rendelés kiszállítását amennyiben nap közben nem tartózkodsz otthon.
Ha szeretnéd, akkor rendelésed kiszállítását kérheted a több mint 400 Magyar Posta csomagpont egyikére is,
A rendeléseket a Magyar Posta futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óráig.
CSOMAGKÖVETÉS - MIKOR KAPOM MEG A MEGRENDELÉSEMET?
Szeretnénk, ha a megrendelt termékeket minél hamarabb megkapnád, ezért munkanapokon 48 órán belül házhoz szállítjuk rendelésed.
A megrendeléshez tartozó csomagszám segítségével a Magyar Posta online felületén érdeklődhetsz a csomag aktuális státuszáról. A csomagszámot a Magyar Posta által küldött értesítőben között találod. A csomagszámra hivatkozva a Magyar Posta ügyfélszolgálatánál is érdeklődhetsz a csomag várható kézbesítési idejéről.
VAN MÓD EXPRESSZ SZÁLLÍTÁSRA?
Jelenleg nincsen mód az expressz kiszállításra. Futárszolgálatunk legkorábban 48 órán belül (munkanap) munkanapokon tudja a kiszállítást teljesíteni.
MI TÖRTÉNIK, HA NEM TARTÓZKODOM OTTHON?
Amennyiben előre tudod, hogy a kiszállítás időpontjában nem, vagy csak korlátozottan tartózkodsz otthon, úgy kérheted a kiszállítást a megrendelés során más címre is.
Javasoljuk, hogy a rendelést a munkahelyi címre kérd, vagy ha ez nem megoldható, akkor vagy a több mint 400 Magyar Posta csomagpont közül válasszon egyet
Amennyiben a futárszolgálat az első kiszállítási kísérlet során nem talál a megadott címen, úgy e-mailben, vagy SMS-ben értesít a sikertelen kézbesítésről. Ilyenkor tájékoztat arról is, hogy mikor próbálja meg másodszorra is kiszállítani a megrendelt terméket. Ha a kiszállítási időpont nem felelne meg, úgy kérjük, vedd fel a kapcsolatot az e-mailben, vagy SMS-ben megadott telefonszámon a futárszolgálat ügyfélszolgálatával és kérj új kiszállítási időpontot, vagy változtasd meg a kiszállítási címet.
RENDELHETEK CSOMAGPONTRA?
A megrendelési folyamat során választható a csomagpontra történő rendelést is. Ebben az esetben ki kell választania egy csomagpontot a több mint 400 Magyar Posta csomagpont közül. Megrendelésed a futárszolgálat a csomagpontra szállítja ki. A kiszállítás időpontjáról e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatunk. A sikeres kiszállítás után a megadott csomagponton átveheted a rendelést.
MI TÖRTÉNIK, HA NEM VESZI ÁT SENKI A RENDELÉST?
Abban az esetben, ha a többszöri kiszállítási kísérlet során sem sikerülne átvenni a megrendelt terméket, a csomag visszakerül az Online Shop raktárába. Amint visszaérkezik hozzánk a rendelés, úgy ismételten tájékoztatunk e-mailben erről.
A Magyar Posta futárszolgálata a sikertelen kézbesítési kísérlet után e-mailt és SMS-t küld számodra a kézbesítés sikertelenségéről. Kérjük, hogy ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot az üzenetben található telefonszámon a Magyar Posta ügyfélszolgálatával és kérj egy számodra megfelelő kiszállítási időpontot.
A Magyar Posta ügyfélszolgálatához kérjük, hívd a +36 1 / 802 0265 telefonszámot (hétfő-péntek 7-20 óráig).
HOGYAN ÉRTESÜLÖK ARRÓL, HOGY A CSOMAGOM VISSZAÉRKEZETT A RAKTÁRBA?
Amint a csomag beérkezett az Online Shop raktárunkba, egy automatikus e-mail formájában értesítünk erről.
SAJÁT FIÓK
SZÜKSÉGES REGISZTRÁLNI A VÁSÁRLÁSHOZ?
A vásárláshoz nem szükséges regisztrálni.
MI TÖRTÉNIK, HA HIBAÜZENET JELENIK MEG?
Sikeres megrendeléshez szükségünk van néhány információra (pl.: név, telefonszám és cím). A csillaggal (*) jelzett kötelezően kitöltendő mezők olyan kérdéseket tartalmaznak, melyek adatai nélkül a megrendelést nem tudjuk teljesíteni.
Ha hibaüzenet jelenik meg, kérjük, kövesd a megfelelő utasításokat. Egyéb technikai probléma esetén jelezd e-mailben a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy telefonon ügyfélszolgálatunk számára az esetet.
HOGYAN TUDOM KINYOMTATNI AZ AKTUÁLIS OLDALT?
Általában a Heti Kedvezmény weboldalának összes oldalát ki tudod nyomtatni böngésződ nyomtatási funkciójával vagy a CTRL + P billentyűkombinációval. A fontos helyeken nyomtatóbarát oldalakat készítettünk elő. Csak kattints a felkínált nyomtatási opcióra. Így egy nyomtatóbarát oldalra kerülsz, amit böngésződ nyomtató funkciójával vagy a CTRL + P billentyűkombinációval ki tudsz nyomtatni. Ha böngésződ támogatja a Java scriptet, akkor ez a funkció helyenként automatikusan megjelenik. 

 

Kiemelt termékeink